Via deze pagina kunt u een aanvraag doen voor de inzet van de experts uit TEMPO. Goed om te weten: de inzet is altijd maatwerk en de provincie neemt de kosten van het traject op zich. Hieronder volgt meer informatie over het proces. Onderaan deze pagina staan contactgegevens voor de aanvraag of voor meer informatie.
- U dient een aanvraag in via de contactgegevens op deze pagina.
- De tempo-coördinator neemt contact met u op, bespreekt welke soort hulp passend is en beoordeelt of de casus in aanmerking komt voor ondersteuning vanuit TEMPO.
- Na de intake zet de coördinator uw zaak door naar de TEMPO-experts.
- De coördinator doet terugkoppeling en stemt de aanpak met u af.
- De coördinator brengt u in contact met de betreffende expert.
- De met u afgestemde aanpak wordt uitgevoerd. In principe is de coördinator hier niet bij betrokken, maar wel altijd bereikbaar voor vragen.
- Het advies of eindresultaat van de TEMPO-ondersteuning wordt door u als aanvrager verwerkt in het verdere verloop van het project.
- Na afronding neemt de TEMPO-coördinator van de provincie Utrecht contact met u op voor een korte evaluatie van het proces, en terugkoppeling over het eindresultaat.
Contact
Wilt u ondersteuning aanvragen of heeft u vragen? Mail naar versnellingwoningbouw@provincie-utrecht.nl of neem contact op met de coördinatoren:
Ilse van Dijk: 06 - 40982255
Aletta van der Werff: 06 - 81025239
![]() |
![]() |