Hoe vraag ik TEMPO aan?

Via deze pagina kunt u een aanvraag doen voor de inzet van de experts uit TEMPO. Goed om te weten: de inzet is altijd maatwerk en de provincie neemt de kosten van het traject op zich. Hieronder volgt meer informatie over het proces. Onderaan deze pagina staan contactgegevens voor de aanvraag of voor meer informatie.

  1. U dient een aanvraag in via de contactgegevens op deze pagina.
  2. De tempo-coördinator neemt contact met u op, bespreekt welke soort hulp passend is en beoordeelt of de casus in aanmerking komt voor ondersteuning vanuit TEMPO.
  3. Na de intake zet de coördinator uw zaak door naar de TEMPO-experts.
  4. De coördinator doet terugkoppeling en stemt de aanpak met u af.
  5. De coördinator brengt u in contact met de betreffende expert.
  6. De met u afgestemde aanpak wordt uitgevoerd. In principe is de coördinator hier niet bij betrokken, maar wel altijd bereikbaar voor vragen.
  7. Het advies of eindresultaat van de TEMPO-ondersteuning wordt door u als aanvrager verwerkt in het verdere verloop van het project.
  8. Na afronding neemt de TEMPO-coördinator van de provincie Utrecht contact met u op voor een korte evaluatie van het proces, en terugkoppeling over het eindresultaat.

Contact

Wilt u ondersteuning aanvragen? Doe een aanvraag door een e-mail te sturen naar versnellingwoningbouw@provincie-utrecht.nl. Geef daarbij aan of u denkt dat het project voldoet aan de randvoorwaarden en welk type ondersteuning u denkt nodig te hebben. De TEMPO-coördinatoren nemen snel contact met u op.

Weet u nog niet of de inzet van TEMPO uw project verder kan helpen? Wilt u even overleggen? Dat kan altijd! Neem direct telefonisch contact op met de coördinatoren:

Ilse Pol - van Dijk - 06 - 40982255
Aletta van der Werff 06 - 81025239

Ilse van de Pol
Ilse van de Pol
Aletta van der Werff
Aletta van der Werff