Hoe vraag ik ondersteuning van TEMPO aan?

Via deze pagina kunt u een aanvraag doen voor de inzet van de experts uit TEMPO. Goed om te weten: de inzet is altijd maatwerk en de provincie neemt de kosten van het traject op zich. Wat er na de aanvraag gebeurt, leggen we eerst uit. Verder staan onderaan deze pagina de contactgegevens voor de aanvraag of voor meer informatie.

  1. Via de contactgegevens onderaan deze pagina kunt u een aanvraag indienen.
  2. Na de aanvraag volgt een ontvangstbevestiging.
  3. De coördinator legt contact met u en beoordeelt vervolgens of de casus voldoet aan de randvoorwaarden.
  4. De coördinator zet de vraag door naar de experts van TEMPO en gaat na wie inzet kan leveren.
  5. De coördinator doet hiervan terugkoppeling en stemt de aanpak (type ondersteuning) en de keuze voor de expert(s) af met het netwerken u als aanvrager.

Het vervolg hangt af van de keuze voor het type ondersteuning. Nadat de ondersteuning of het advies is gegeven, heeft u als aanvrager de taak om het advies in het vervolg van het traject te laten landen.

Een aanvraag is vanzelfsprekend niet vrijblijvend. De provincie blijft betrokken bij het traject en u houdt contact over het verloop van het traject in relatie tot het uitgebrachte advies. Ook koppelt u terug wat het advies heeft opgeleverd.

Ondersteuning aanvragen of even overleggen

Wilt u ondersteuning aanvragen en voldoet uw opgave aan de randvoorwaarden? Doe een aanvraag door een e-mail te sturen naar Ilse van de Pol – van Dijk via versnellingwoningbouw@provincie-utrecht.nl. Geef daarbij aan of u denkt dat het project voldoet aan de randvoorwaarden en welk type ondersteuning u denkt nodig te hebben.

Weet u nog niet of de inzet van TEMPO uw project verder kan helpen? Wilt u even overleggen? Dat kan altijd! Bel Ilse gerust op 06-40982255; zij zal u dan snel terugbellen. 

Ilse van de Pol